از آنجایی که آنها برای اولین بار در سال 1907 در ایالات متحده معرفی شدند، حوله کاغذی در میلیون ها آشپزخانه در سراسر جهان ساخته شد.
این محصولات دارای اهداف مشابه با دستمال کاغذی فله ای معمولی هستند، مانند خشک کردن دست ها، پاک کردن پنجره ها و سایر سطوح، گردگیری و تمیز کردن مواد ریخته شده.
این در دسترس بودن استفاده چند منظوره کارها را برای دوست داشتن و استفاده از دستمال کاغذی آسانتر کرد.
آلمان با 1003 میلیون دلار در سال 2019 سهم عمده ای در بازار دستمال کاغذی اروپا دارد.
تغییر ترجیحات مصرف کنندگان در این کشور باعث افزایش تقاضا برای محصولات دستمال کاغذی ساخته شده از مواد بازیافتی یا سایر مواد سازگار با محیط زیست می شود.
انتظار میرود که بریتانیا در طول سالهای 2020-2027 به دلیل افزایش امکانات زیرساختی مربوط به رستورانها و هتلها که از تقاضا برای دستمالهای کاغذی آشپزخانه و رومیزی پشتیبانی میکند، رشدی را تجربه کند.
کشورهایی مانند فرانسه، هلند، چک و بلغارستان عمدتاً ناشی از افزایش حجم واردات محصولات کاغذی هستند که از تقاضا برای چنین اقلامی در این کشورها حمایت می کند.
بر اساس گزارش انجمن صنعت کاغذ فرانسه، حجم کل واردات کاغذ و مقوا در فرانسه در سال 2019 به 5.18 میلیون تن رسید.
ایالات متحده آمریکا عنوان پرمصرف ترین کشور دستمال کاغذی در جهان را دارد.
طبق گزارش Euromonitor International در سال 2017، آمریکایی ها حدود 5.7 میلیارد دلار از کل جهان را تشکیل می دادند که در آن زمان 12 میلیارد دلار بود.
این بدان معناست که مصرف در ایالات متحده تقریباً نیمی از مصرف جهانی را تشکیل می دهد.
دلیل آن را Uduslivaia با جمعیت نسبتاً ثروتمند و بزرگ آمریکا توضیح میدهد: «یک اقتصاد قوی میتواند از هزینههای بیشتر برای موارد غیرضروری مانند دستمال کاغذی و خرید محصولات با کیفیتتر حمایت کند.»
این نرخ ها در سال های بعد برای همیشه تغییر کرد.
گزارش های Statista نشان می دهد که برای 52 هفته منتهی به 4 اکتبر 2020، فروش دستمال کاغذی در ایالات متحده بالغ بر 6.47 میلیارد دلار بوده و 321.87 میلیون آمریکایی در همان سال از دستمال کاغذی استفاده کرده اند.
به عنوان اطلاعات اضافی، ترجیح داده شده ترین گزینه بسته بندی 5-7 رول / بسته برای حدود 110 میلیون مصرف کننده از آنها بود.
بدون دیدگاه