فروشندگان در چین شروع به فروش حیوانات زنده در جاکلیدی کردند.

هر زیورآلات دارای موجودات کوچک آبی خاکی بود که در مایع رنگارنگ با مهره ها و تزئینات دیگر آویزان شده بودند.

خوشبختانه، با ظهور مواد جدید در طول انقلاب صنعتی، از حمل پای حیوانات به اطراف خودداری کردیم.

جاکلیدی دریم کچر محبوبیت بالایی در بین افراد دارد.

آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و پلاستیک بیش از هر زمان دیگری در دسترس بودند و مبتکرانی مانند فردریک جی لودین این را فرصتی برای ایجاد محصولات جدید مانند اولین بست های جاکلیدی در جهان می دانستند.

لودین متعلق به Jubilee Singers، گروهی از موسیقیدانان آفریقایی-آمریکایی از دانشگاه فیسک بود.

این دانشجویان می خواستند از طریق موسیقی خود پول جمع آوری کنند تا دانشگاه خود را از ورشکستگی نجات دهند و در امتداد راه آهن زیرزمینی و همچنین در سراسر انگلستان و اروپا به تور پرداختند.

این گروه برای نام‌های برجسته‌ای مانند ملکه ویکتوریا، تزار روسیه و امپراتور آلمان اجرا می‌کرد.

به دلیل نژادپرستی گسترده ای که در دوران جیم کرو در جریان بود، به لودین اعتباری برای کارش داده نشد.

در عوض او به طرز باورنکردنی مورد بدرفتاری مردم قرار گرفت و برای یافتن شغل و مسکن مناسب برای خانواده اش با مشکل مواجه شد.

با این حال، نمی توان انکار کرد که چگونه نوآوری و شجاعت او هم به دنیای جاکلیدی ها و هم به حقوق مدنی آمریکا کمک کرد.

امروزه، موزه اختراعات و دانشمندان سیاه‌پوست این سهم را با قدردانی از لودین در تور مسافرتی خود به رسمیت می‌شناسد.

جاکلیدی یکی از رایج ترین اقلام سوغاتی و تبلیغاتی است.

جاکلیدی معمولاً برای تبلیغ کسب و کار استفاده می شود. یک جاکلیدی تبلیغاتی استاندارد نام کسب و کار و اطلاعات تماس و اغلب یک لوگو را حمل می کند.

در طول جنگ جهانی دوم، سربازان نشانه های شانس را در میدان جنگ حمل می کردند.

این شبدر از سنگ مرمر Connemara تراشیده شده بود و در بالای آن سوراخی برای بند ناف یا زنجیر داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *